dissabte, 18 de desembre del 2010

Llenguatge audovisual



Per poder veure la importància que té el llenguatge audiovisual, en Jordi ens ha ensenyat dues maneres de veure la poesia.
Primer de tot hem llegit la poesia en el power point. La lletra era molt clara, semblant a la d’una màquina d’escriure, no tenia imatges, era d’una sola diapositiva, el fons era negre i feia que ens centréssim en el text. Aquesta manera de presentar la poesia pot servir per a preparar un dictat o per aprendre un poema. Després hem escoltat la poesia llegida amb imatges de fons. Les imatges el que fan és que aportaven continguts i no limiten la imaginació. El poema parlava d’una impressora vella i culona, la diferència principal era què la imatge permanent mentre llegíem la poesia era una impressora moderna i al acabar el poema, apareixia un dibuix d'una impressora que corresponia amb les característiques del poema , acompanyada d’un so. En aquest cas, transmet més emocions i diversió que amb la lletra en un power point.

Per tant amb el power point podem treballar els dos hemisferis, tant el dret com l'esquerra,el dels conceptes i el de les emocions.

Per tant té molta importància la manera de com expressar-ho i mitjançant el llenguatge audiovisual és molt interessant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada