En Jordi ens va passar varis vídeos on vam poder contrastar diferentes informacions.
El primer vídeo era sobre Catalunya i s'anomenava: Breu història de Catalunya.
Aquest vídeo fa referència a l'evolució de Catalunya d'una manera molt sintètica .És un vídeo ordenat i la música que s¡escolta és únicament acompanyament.
Com s'han de veure aquests vídeos.?¿
- Primer de tot treballar-los individualment no és pot treballar amb grup, perquè són vídeos lliçons que han de ser ordenats, sintètics i són bàsicament per treballar fora de l'aula.
Després va posar un altre vídeo que s'anomenava:Dinner for too.
És un vídeo de dibuixos animats, va acompanyat de música la qual reforça les imatges des d'un punt de vista emocional. Aquest sí que és pot veure en grup, ja que és un vídeo interactiu i no un vídeo lliçó. El vídeo treballa de manera emocional. No són vídeos ordenats i transmeten emocions i motiven a l'espectador.
Després ens va passar uneEscrit fet amb Power Point.
Concretament era un poema d'un llibre de poesies (Aigua Dolça). El format de la lletra era tirant a la màquina d'escriure, buscant estil antic. La diapositiva no tenia imatges, per tant es pot fer servir per aprendre'l.Concretament en aquest exercici estem fent serfir l'hemisfèri esquerra ja que únicament treballem amb dades, llegir...
Un cop acabat aquest exercici va passar un altre Power Point on hi havia el mateix poema però recitat amb una imatge d'una impresora de fons.Un cop acabat el poema apareix una altra diapositiva amb l'imatge de l'impresora descrita en el poema.En aquest exercici al contrari que l'anterior treballem l'hemisfèri dret perquè ens ha transmés emocions com podria ser riure.
Per concloure aquesta sessió podem resumir que amb els vídeo ens quedem amb un tipus de llenguatgea molt limitat, encanvi amb el power point podem treballr amb totos els hemisfèris, ja sigui el dret com l'esquera.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada